Technická podpora

Nový systém stahování výsledků. Pro stažení klikněte zde.

V případě, že Vám nejdou stahovat laboratorní výsledky nebo chcete provést jiné nastavení pro stahování výsledků, kontaktujte naší technickou podporu. Níže je uvedeno, jak postupovat.

Kontaktujte technickou podporu - telefon: 606 712 408 nebo e-mail: vilem.raska@smn.agel.cz

Postup vytvoření spojení pro vzdálenou pomoc:

  1. Stáhněte si soubor TeamViewer Quick Support.
    Pokud nevíte jak soubor stáhnout, klikněte na odkaz TeamViewer Quick Support pravým tlačítkem myši a vyberte z nabídky možnost "Uložit cíl jako..." případně "Uložit odkaz jako...". Otevře se okno, ve kterém si vyberete, kam chcete soubor uložit - nejlépe je uložit si soubor na Plochu, ze které ho pak můžete ihned spustit.
  2. Soubor spusťte. Otevře se následující okno:
  3. Sdělte pracovníkovi Vaše ID
  4. Sdělte pracovníkovi Vaše heslo
  5. Nyní je možné vytvořit spojení k Vašemu počítači a vzdáleně ho ovládat. Spojení je možné kdykoli ukončit kliknutím na křížek v okně, které se nachází v pravém dolním rohu obrazovky.