Nový systém stahování výsledků. Pro stažení klikněte zde.
V případě, že Vám nejdou stahovat laboratorní výsledky nebo chcete provést jiné nastavení pro stahování výsledků, kontaktujte naší technickou podporu. Níže je uvedeno, jak postupovat.
Kontaktujte technickou podporu - telefon: 606 712 408 nebo e-mail: vilem.raska@smn.agel.cz
Postup vytvoření spojení pro vzdálenou pomoc:
- Stáhněte si soubor TeamViewer Quick Support.
Pokud nevíte jak soubor stáhnout, klikněte na odkaz TeamViewer Quick Support pravým tlačítkem myši a vyberte z nabídky možnost "Uložit cíl jako..." případně "Uložit odkaz jako...". Otevře se okno, ve kterém si vyberete, kam chcete soubor uložit - nejlépe je uložit si soubor na Plochu, ze které ho pak můžete ihned spustit. - Soubor spusťte. Otevře se následující okno:
- Sdělte pracovníkovi Vaše ID
- Sdělte pracovníkovi Vaše heslo
- Nyní je možné vytvořit spojení k Vašemu počítači a vzdáleně ho ovládat. Spojení je možné kdykoli ukončit kliknutím na křížek v okně, které se nachází v pravém dolním rohu obrazovky.
RSS Vytisknout